Moje pleť PŘED Anglií

10.5.15

Zdravím do slunečné neděle. Učím se na maturitu, takže jako odreagování jsem se rozhodla napsat článek. Bude trošku delší, takže pro nedělní relax jako stvořený :)

Tento článek asi není úplně to, o čem tu normálně píšu, ale myslím, že toto k životu v cizině patří a bylo by škoda se o tom nezmínit. 

Nevím, jestli internet potřebuje další článek o pleti s akné. Ale z vlastní zkušenosti vím, že za každou radu, kterou na internetu najdu, jsem vděčná a doslova hltám každý řádek. Bohužel článků s novými informacemi je po skromnu a většinou se dočtu to, co už dávno vím.




Myslím, že tento článek nebude v ničem výjimečný a inovativní, a že se tu nedozvíte nějaký zázrak jak vyřešit ''zlobivou'' pleť. ALE! Dostala jsem takový nápad. Všude čtu o tom, jak se holkám v Anglii zhoršila pleť, že ji mají vysušenou a mají víc a víc pupínků. Toho se děsím už teď, protože jestli moje pleť v Česku vypadá TAK ŠPATNĚ, jak bude vypadat potom si, ani nechci představit.



Proto tento článek vzniká jako takové PŘED a PO mojí pleti. (Fotky mé pleti budou až v článku PO)


Nikde jsem takový článek nenašla a samotnou mě zajímají ty změny a chci něco (tento článek), abych to mohla porovnat :)





Tento článek tedy rozdělím do několika částí a třeba po 3-4 měsících v Anglii bych udělala update rozdělený taky do těchto částí. 


1. RANNÍ PÉČE



Čištění je pro mě nejdůležitější část z mé rutiny. I když to asi ne každý dělá, ranní čištění pleti je (pro mě) stejně důležité jako to večerní.


Momentálně používám micerální vodu od URIAGE (když jsem ráno líná a nechce se mi obličej strkat pod vodu :D) 

nebo mycí gel od LA-ROCHE POSAY. 
Po vyčištění pleti nanesu krém od LA ROCHE-POSAY (střídám tyto dva) 

a pak ještě na sušší místa krém od NEUTROGENA, 
který mě už dochází a určitě si ho koupím znova, krásně hydratuje, neucpává pory a co je hlavní nemastí! 
Nakonec ještě na rty můj oblíbený JELENÍ LŮJ.


2. MAKEUP

Můj makeup se samozřejmě liší od toho, jestli jdu do školy a chci něco lehčího a krytí pro mě není až tak důležité, nebo prostě potřebuji, aby můj obličej vypadal opravdu k světu. V tomto odstavci chci rozebrat každodenní (školní) makeup.

Momentálně jsem si přímo zamilovala minerální makeup od LILY LOLO (velké + je SPF 15, minimum ingrediencí ve složení a nádherná světloučká barva),

není to přímo nejlevnější záležitost, určitě se nepohybuje v peněžní kategorii, co si normálně kupuji, ale snažím si teď spíš našetřit a investovat trošku víc do toho co si patlám na pleť ;D 

Ještě předtím než se dám do nanášení makeupu dám na kruhy pod očima korektor od CATRICE
a jen lokálně zapudruji pudrem od MAYBELLINE. 
A konečně, do celé pleti zapracuji minerální makeup štětcem od ZOEVA. 
Následně nanesu AKNEKOLOR
na nejhorší místa na pleti a na ty opět nanesu minerální pudr. Tento systém se mi osvědčil nejlíp. Pleť sice není skoro vůbec zakrytá (možná pak straším své okolí :D) ale mám prostě lepší pocit, že pleť může víc dýchat, ale pořád je chráněná před okolními vlivy. 
V této době ještě testuji na denní nošení makeup od REVLON,
ale opravdu jen opatrně, abych zjistila, jestli mi neuspává pory. Zatím nejsme moc kamarádi a dost s ním bojuji :D






3. VEČERNÍ PÉČE

Začíná samozřejmě čištěním a to mycím gelem opět od LA-ROCHE POSAY. Zjistila jsem totiž, že po tomto gelu nemusím pleť dočišťovat micerálkou a to mě velice vyhovuje, čím méně kroků tím líp :D Doufám, že mě chápete :).
Dvakrát týdně si dávám masku od HIMALAYA (HERBALS), 
který mě doporučila moje milovaná kamarádka Vendulka a nemůžu se masky nabažit. Nádherně stáhne pory a vyhladí pleť na level dětské prdelky :)
Další krok je, že na nejhorší místa lokálně nanésu ECLARAN 5 (mám předepsaný od kožní, ke které už rok nechodím, ale tento gel-krém mi lokálně docela pomáhá, nicméně k té paní doktorce mě už nikdo nikdy nedostane, to by bylo tak na samostatný článek :D) 
nebo ALPU s vyluhovaným HŘEBÍČKEM,


také na doporučení od Vendulky ( ale zdůrazňuji znova to lokálně! je to koncentrovaný alkohol, opravdu hodně vysušuje a na celé pleti by to mohlo nadělat víc neplechy než užitku). Nechám tak 5-10 minut působit a znovu nanesu krém od NEUTROGENA.


Jako úplnou tečku ještě na řasy a obočí aplikuji RICINOVÝ OLEJ od SALOOS.

Tak to je asi vše. Trochu netradiční článek končí. Doufám, že jsem vám s něčím pomohla a na další článek tohoto tipu se můžete těšit až tak v říjnu :D



Mějte se :)


Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS