Poslední den

10.7.15

Dnešek je poslední CELÝ den, kdy jsem doma, zítra už kolem půl třetí vyrážím do Brna na letiště a po půl sedmé bych měla být v Anglii. 





Balení kufrů jsem pořád odkládala, až to skončilo tak, že jsem všechno sbalila až dneska, ale pořádně mě z toho hrabe. Jak mě štve to váhové omezení! Kufr mám poloprázdný, ale váhového limitu jsem už dosáhla a nejraději bych letecké společnosti nakopala do patřičných míst. 


Kdyby to bylo aspoň 25 kg a ne 20 kg, tak bych to asi zvládla.Takto k velkému kufru ještě musím brát menší tašku. Hold vezu těžké dárky :D Dva medy, 2 vína, hromadu Tatranek a podobně . . .


Další článek už bude z Anglie.
Tak doufám, že budu mít o čem psát, všechno půjde dobře a strávím v Anglii nádherný rok :)

Mějte se krásně :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS