Řízení v Anglii + uvězněná v obýváku

24.7.15

To nám to ten den teda začal :D Ale o tom až později...

Včera večer, než jsme šla jezdit, jsem si udělala palačinky s banánem a jogurtem a samozřejmě trochou kokosového mléka, protože to jsem si tady přímo zamilovala :D No sice nevypadali nic moc, ale byla to mňaminka :)



Po večeři jsem šla do ''autoškoly'' a bylo to fakt maso :D Vydali jsme se na rychlostní silnici. No a oni tady jezdí trošku rychleji.

Ve městě je rychlost 30 mil/h, což je skoro jako u nás. Problém ale je, že to skoro nikdo nedodržuje. Jezdí strašně rychle, slušně to musím zdůraznit, ale rychle. Možná se zdá že se tyto dva styly jízdy bijí, ale není to tak :D
Jsou to prostě angličané, všichni na vás kývají, usmívají, všude vás pouští, na každém přechodu automaticky zastavují, nikdo na vás nikdy nervozně netroubí, všichni ochotně počkají, bliknout a ještě nahodí chápající obličej a podobné dobré věci, které v Česku většinou moc neuvidíte.

Jízda vlevo jako taková, mě nepřijde až tak těžká, jenom se prostě musím hodně soustředit na křižovatkách, do kterého pruhu se zařadit. Ale teď zpět k věci.

Na dálnicích a víceproudových silnicích je rychlost 70 mil/h což je asi 112 km/h. No pro mě je to strašně rychle, kort když váš ještě všechny auta předjíždí, protože opět nikdo nedodržuje rychlost. Všichni jedou kolem těch 90 mil/h (144 km/h). To když jsem jela s HM, tak sama říkala, že 90 mil/h je tady prostě normální. No pro mě né, Anička strachy bez sebe :D Ale i tak si to užívám, řízení je prostě zábava :D

S tím, že se prostě opět nevyspím jsem byla smířená, ale to co se ráno stane jsem opravdu předvídat nemohla.

Včera nám konečně přidělali hlavní dveře, takže jsem dostala klíček, až odejdou, abych je mohla zamknout. Všechno jsem teda poctivě pozamykala, protože z toho domu mám v noci strach.

Ráno jsem vstala, a poprvé co jsem tady až o půl 8 a né o půl 7. :D Otevřu okno a v ten moment slyším Anna! Anna! Vykouknu kdo to na mě volá a tam stojí Jack :D Zapomněl si klíče a čekal až vstanu, abych ho pustila dovnitř :D No chudák, otevřela jsem mu a ptala jsme se jak dlouho čekal, že přes půl hodiny, Omluvila jsem se, řekl že klídek, že je to jeho chyba a já jsem si šla ještě chvilku lehnout. Ale opravdu jenom chvilku, protože v 9 hodin měli přijít uklizečky, takže dům pro ně měl být nachystaný.

Mimochodem Jack tady poslouchal při práci písničky z Frozen :D A ještě si to zpívá :D


Když jsem po 9 uslyšela auto uklizeček, šla jsem dolů a zjistila jsem, že dojel pán udělat ve druhém patře koberce. Hmm.. Vrátila jsem se teda nahoru pro mobil a notebook a teď sedím uvězněná v obýváku :D


Do pokoje kvůli kobercům nemůžu, a uklizečky mi řekly, že kvůli tomu koberci dojedou až pozděj, takže se sebraly odjely a to pro mě znamená, že se stejnak do pokoje nebudu moct vrátit ještě nějakou dobu, protože hned jak se dodělají koberce ty dvě dojedou a začínají uklízet můj pokoj :D K tomu tady dělníci vrtají do schodů a ten zvuk mě trhá uši...no prostě zatím super den.. A to je teprve po dvanácté hodině :'(

No taky se konečně předvedlo to pravé anglické počasí. Co jsem totiž tady tak to pořádně ani na Anglii nevypadalo. Ale dneska prostě od rána s prominutím jenom chčije a chčije! :(
A to jsem si chtěla zajít do města a vypadnout z tohoto hlučného místa.

No nevadí, třeba zítra :D Dnes to asi vidím jenom na vyvenčení Finna :)

Už jsem si dala dělat pizzu, tu nejlepší z M&S! :) A řeknu vám, že to není jak u nás, když koupíte pizzu tak nikdy nevypadá jako na obrázku a je na ní kde nic tu nic. Ale tato tam má pořádné kusy sýrů, mozzarelli a celkově je to prostě pizza se vším všudy!
A teď už jenom počkat až bude hotová :)


Přeju dobrou chuť k vašemu obědu a krásný zbytek dne! :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS