Začátek pracovního týdne + PÁRTY OSTROV?!

29.7.15

Tak nám to zase začíná. Konec volna a pěkně do ''práce''.
NE! Dobře, nebudu to psát v uvozovkách! Je to práce, vážně dřina. Je to prostě PRÁCE se vším všudy.

Tento celý týden hlídám jenom malou. Malý je od 9 do 5 na kempu. Takže ve výsledku je to prostě takový poklidný týden. Protože když je malá sama, tak je hrozně v pohodě. Malý ji nepošťuchuje, takže je klid.

V pondělí jsme ráno s HM jeli do města a já konečně dostala výplatu!! Byla jsem už fakt bez peněz :D



Šli jsem vyřídit poslední věci v bance (i když to nakonec dopadlo tak, že tam jdeme ještě tento pátek :( :D ). Pak ještě do obchodu s uniformami a všemi těmi věcmi do školy, kde se nosí všechno stejné a s logem. Na zbláznění! Ještě že my to v Čr nemáme :D

Taky mi HM oznámila, že by mě chtěli sebou na dovolenou. No říkám super! :D Co je lepší než dovolená. A když mě oznámila, že to bude někde ve Španělsku, tak jsem myslela, že se od radosti rozbrečím! :D No ale až večer přišlo to hlavní! :D

Pak jsem s holčičkou byla jenom doma, venku bylo docela chladno a hlavně malá se tak zapomněla u malování, že mě přišla škoda ji rušit, když byl takový klid :D Ukážu vám náš Lunch time. Prostě tousty :D Co víc říct :D

Večer když se HD vrátil z práce se mě zeptal, jestli jsem četla email. Ptám se ho proč. A on, že mi tam poslal letenku. Neviděla jsem ho, tak mi to hned ukazoval na jeho mobilu a začal mě vysvětlovat, že pro mě přijede ráno auto a podobně. Když si ale všiml mého nechápajícího výrazu, začal pěkně od začátku. Tak já vám to teda taky povím pěkně od začátku.

Moje rodina prosím pěkně letí na IBIZU!


 A já poletím s nima! :)


Bude to tak, že oni tam letí na delší dobu, ale podle jejich slov mě tam strašně moc chtějí, tak zařídili to, že tam s nima čtyři dny budu. HD mě koupil letenky, zařádil auto, které mě vyzvedne doma a zaveze na letiště a prostě všechny věci kolem. No nejsou skvělý?! Každý jiný by se na mě pohl vykašlat, ale prostě protože mě tam chtějí, tak toto všechno zařídí. A věřte, že to není vůbec levná záležitost :)

V úterý jsme do oběda byli zase doma (malá měla foticí náladu, což znamená že mě naaranžuje jak chce a fotí mě na mobil a taky všechno okolo :D ).


Protože venku bylo fakt pěkně, tak jsme se s Verčou ( aupair, která bydlí ve stejné ulici) domluvily, že vezme jejího malučkého (staršího má taky pryč) a půjdeme spolu na hřiště co je v ulici. Bylo to moc fajn. Malí si sedli a moc pěkně si spolu hráli a my jsme si s Verčou mohly vykládat a měly klídeček :)

Dnes je středa večer a končí mi dej můj Day off. Dnes byli oba prdíci na kempu, takže to byl opravdu day off. Ráno v 9 jsem vzala Finna na dvojhodinovou procházku po parku a konečně jsem si vydala k tomu krásnému rodinnému sídlu, které je uprostřed toho parku. Kdysi dávno totiž ten park byl něco jako obora toho panství. V tom velkém sídle ještě pořád ta rodina žije, a někdy je můžete zahlédnout jak se procházejí po parku (teda podle slov HM, já je ještě neviděla :D )
No bylo nádherně. Posuďte sami! :)


rozklikni ;) 
rozklikni ;)


Před obědem jsem měla ještě měla poslední car lesson ! Jupí! Zítra už poveze na kemp malého já :D Mám trochu nervy :D Ale podle instruktora jsem že prý šikovná tak doufám, že všechno půjde dobře :)

Na večer jsem ještě šla asi na dvě hodinky k Verči domů pokecat a aby jí rychleji uběhl den s malým :D

Doma jsem pak jenom po vysávala, povečeřela, sedla do pokoje napsala konečně tento článek na který jsem se chystala už od včera, ale nějak jsem neměla ani energii ani náladu :D

Tak doufám, že vás článek bavil a zase příště
AHOJ! :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS