Co se děje + příběh o ďábelské navigaci

3.8.15

Ani jsem se nenadála a už je tady další pracovní týden! Jakto že to tak letí!? :D
No nic, tak vám aspoň shrnu, co jsem dělala od posledního článku do teď. A připravte se, že to bude dlouhé! :DDD

Ve čtvrtek šel zase malý na camp a malá zůstala doma. Bohužel (bohudík?!) byla (stále trošku je) nemocná, takže jsem dostala nakázané od HM, abychom celý den jenom odpočívaly, což tady znamená ležet u televize, pospávat a kukat celý den pohádky. Jupí pro mě! :D Malá byla vážně hodná, dívala se a já jsem si četla. Moc super den. :D



V pátek jako už klasicky můj day off. Toto dopoledne jsem ale strávila s HM v bance. Byly tam nějaké problémy, ale zatančeme si vítězný tanec, protože mě pak v sobotu došel pin, takže jsme to s HM zvládly. Měly jsme z toho hroznou srandu, jak jsme obě neschopné vyřídit účet v bance bez mužské pomoci :D (tu mužskou pomoc míním HD, který vlastně zachraňoval celou situaci :D )

HM mě nakonec vysadila ve městě a jela někde na oběd s kamarádkou. Takže jsem si zašla do Tesca na nějaké kokino (doufám, že se to tak píše :D, protože to dost používám a podle definice wiki je to takto: na Moravě užívaný výraz pro bonbon, sušenku nebo jinou malou sladkost či cukrovinku :D, ale taky je tam napsané toto: dětský výraz pro exkrement :D takže kdo ví :D )

V sobotu jsme měli velkou rodinou snídani, což je vždy v sobotu a v neděli a dělá ji HD. Tyto snídaně opravdu miluju, je plný stůl jídla a můžete si jenom vybírat. No prostě perfektní! :)

Protože tady byl v pátek zahradník udělat pořádek s tou zarostlou zahradou, zůstalo pak venku asi 5 velkých pytlů plných listí, které se museli odvézt. Takže HD vzal děcka a někam odjel a za chvíli se vrátil s velkým starým autem (oni snad ty auta vyrábí :D ) a začal odvážet to listí. Žeprý jsem ještě neviděla všechny jejich auta :D Ach jo! :D

Já s MH jsme si udělaly takové holčičí dopoledne. Jely jsme do další části města ( nejoblíbenější část HM), kde jsem ještě nebyla. Je to tam opravdu ještě víc ''Anglické'' než v centru. A to jsem si myslela, že už to víc nejde :D Je to jedna z nejstarších částí a je tam plno opravdu starých obchůdků s doplňky do domu a krásné kavárny. V jedné z nich je nahoře jazyková škola tak jsme si tam zašly pro vizitku (grrr, od září pěkně do školy :D). V kavárně jsme pak vzali dva čaje sebou (pořád mi to přijde zvláštní :D) a jedno kafe pro HD. A krabičku, dalo by se říct zákusků. Nějaký citronový řez, dva karamelové s čokoládou a brownies :D Mňaminka! :D Škoda, že jsem neměla foťák, abych vám tuto část města mohla vyfotit. Ale myslím, že jsme tam nebyla naposled ;)

Jelikož ještě nikdo nebyl doma, když jsme se vrátily. Sedli jsme si na zahradu a pily čaj, jedly zákusky a vykládaly jsme si. Bylo to vážně skvělé, pokecaly jsme si o všem možném od holčičích věcí jako vlasy nebo neustálé řešení postavy až k tomu, proč malý pořád tak brečí :D

Asi za hodinku dorazil zbytek rodiny, a protože bylo moc pěkně, rozhodli jsme se jíst venku. Zase nemám žádnou fotku (a vypadalo to tak skvěle), ale příjde mi blbé dojít a říct nejezte ještě, já si to vyfotím :D.

Večer jsem ještě šla ven s Verčou, vzala jsem psa a procházely jsme se po okolí a prodiskutovávaly náš nedělní výlet do Bluewater.

Takže konečně přišla neděle! Den, na který jsem se těšila od čtvrtku, kdy jsme to celé začaly s Verčou realizovat. Moje úžasná HF řekla, že můžu jet svým MINI a že tankování nemám řešit, když je to kvůli tomu, že potřebuju víc oblečení, nechtějí se o tom semnou bavit. Hurray pro mě! :D


ĎÁBELSKÁ NAVIGACE 

V 10 ráno jsme vyrazily s vírou toho, že když máme navigaci, všechno půjde skvěle! :D Ale to jsme se šeredně pletly, ta navigace je strašná podlá potvora! Nesnáším ji! :D

Hned jak jsme vyrazily, nebyl žádný větší problém, navigace sice ohlašovala odbočku vždy jednu míli před tím, než byla a pak už je na chudákovi řidiči zapamatovat si to, nebo nějak zázračně odpočítat jednu míli a prostě odbočit. Bohužel ani na mapce navigace není nějak zvýrazněná cesta, kterou máte jet, musíte si po většinu času poradit sami. No na dálnici jsme se dostaly relativně sami, protože tu cestu znám a pak vlastně nebylo co kazit. Jeli jsme 12 mil po dálnici a pak navigace oznámila jednu míli předem, že máme vjet na nejbližší výjezd z dálnice a pak plašila a různě chtěla, abychom odbočovaly. Naštěstí Verča pozorně sledovala značky, takže jsme se na místo určení dostaly bez dalších problémů.

Bluewater (absolutně obrovské, ale mě příjde nádherné obchodní centrum)


http://eatoutmagazine.co.uk/bill-s-restaurant-open-bluewater
http://www.civiclife.net/board/topic/95941-monthly-bluewater-meet-april-2nd/
byl kolem 11 ještě relativně prázdný, takže jsem si zašly do Victorky a pak prochodily celé dvě obrovské patra obchodů. Nakonec jsem utratila celou jednu výplatu v H&M. Nikde jinde se mě totiž nic nelíbilo :D A to byste se mi vysmáli, protože třeba Olympia v Brně je proti tomuto nákupáku miminko a tudíž je tam asi miliony věcí na výběr. :D No nevadí.
Moje největší radost PINK
Daly jsme si jídlo a kolem 3 jsme se rozhodly jet domů, protože jsme si chtěly nechat víc času na cestu domů, protože jsme věděly, že vymotat se z toho bludiště parkovišť a všeho možného bude chvíli trvat.

A v této chvíli nastává první problém. Nastartovala jsem auto, zapnula tu ďábelskou navigaci a rozjela se, jenže navigace zarytě mlčela a jenom ukazovala mapu. No to si dělá srandu. I když už jsem byla skoro venku z parkoviště, musela jsem se tam znovu vrátit, někde zastavit a zkusit to zapnout znova. Tak dobře druhý pokus, rozjedu se a navigace zase nic. Ticho, jak kdybych na ni ani nešáhla. Tak teda do třetice všeho dobrého! Opět nic. I když velmi nerada, rozhodla jsem se zavolat HD, jestli neví co s tím. Nerada proto, že telefonování v angličtině pro mě není žádná sranda a většinou prd rozumím :D.

Naštěstí jsem se s HD domluvila překvapivě pěkně, a i když jsem udělala podle jeho instrukcí vše úplně stejně jako předtím, náhle navigace začala mluvit. Jasně! Vypadala jsem jak blb, HD se mi smál do telefonu, že mi přece toto ukazoval asi 3x doma! :D To mě ta potvora udělala schválně! :D 



No tak jsem se teda vymotala z parkoviště a potřebovala najet na dálnici. Jestli to nevíte, tak Angličané milují kruháče. Jsou prostě všude, maličké, velké a obrovské, že ani nevidíte na druhý konec. Prostě kruháče, které ani nemusí mít tvar jako kruháč, ale jsou všude.
Já je naopak nesnáším. To jak fungují blinkry jsem ještě pořád nepochopila, protože vždycky když si myslím, že už to chápu, řeknou mi, že jsem to udělala špatně. 

No ale zpět k věci. Blížily jsme se k jednomu kruhovému objezdu, co ani nevypadal jako kruháč, no a milovaná navigace oznámila, že máme odbočit vlevo a to oznámila zase asi minutu předtím, než tak máme učinit. Jenže náhle se tam objevila odbočka do leva, tak se na ni teda dám a jenom po pravé straně vidím, jak míjíme kruhový objezd. Říkám: ,,Veru, prosím tě, kukni se doprava, je tam ten kruháč že? Kam teda jedeme?!?! :D '' No Verča paniku v očích, já to samé a navigace si vesele mlčela. 

Podle značek jsme zjistily, že nás to navádí zpět na dálnici, ale do opačného směru, nahoru nad Londýn směr letiště Stansted. No nádhera! Byly jsme už na dálnici a tam už není cesty zpět. Prostě musíte jet rovně, dokud nenajdete nejbližší sjezd. No já zpocená až za ušima a nervní, protože jsem neměla ani ponětí, za jak dlouho bude sjezd. A taky nás všechny značky upozorňovaly, že ještě 4 míle a začíná placený úsek. 

Naštěstí asi po jedné míli cesty, se ukázala značka, že za další míli je sjezd. No a ještě aby toho nebylo málo, zmatená navigace nás pořád žádala, pokud je to možné, ať změníme směr, potom zase, že na kruhovém objezdu se máme vrátit zpět. To si z nás asi střílí. Já na dálnici, která je stoprocentně rovná, žádný kruháč nevidím a ono mě to žádá, ať se otočím. Dobře, navigace má asi staré mapy.
Jako třešnička na dortu bylo ještě to, že jsme se dostaly do kolony. Takže k tomu sjezdu, který byl za jednu míli, jsme se dostaly skoro až za 15 minut. Někdo mě zachraňte!



Nakonec s použitím vlastního rozumu, značek a tunou adrenalinu, který v nás z těch nervů byl, jsme se dostaly na správnou stranu a už jsme si to vesele mohly valit domů. Půlku cesty jsme ještě nadávaly navigaci a další půlku cesty jsme se smály tomu,jak jsme panikařily :D 

Pak už vše probíhalo v poklidu a dostaly jsme se domů ! :D 

Další nezapomenutelný západ ! :)
Doufám, že vás můj příběh o ďábelské navigaci pobavil a taky doufám, že máte aspoň o chloupek lepší navigaci než já, protože tu moji nepřeji ani největšímu nepříteli! :D 

Mějte se!
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS