Když je život prostě krásný!

8.9.15

Jsou dny kdy jde všechno do kytek a dny, kde jde všechno prostě skvěle! :) 

Cítím se prostě strašně šťastně a musím říct, že jsem se nikdy necítila tak sama sebou, tak dobře :)

Užívám si tady ty dny :)



Vím, že to pořád omílám, ale když jsou děti ve škole, člověk má náhle mnohem víc možností ! 

V sobotu jsme vlastně nic moc nedělali, neměla jsem žádný plán, takže jsem byla doma, pomáhala jsem HM vybalovat krabice co ještě jsou různě po domě. Miluju když dělá obědy HD. Měli jsme domácí bulky, pečené pěkně doma v troubě, tuňákovo-majonézovo-kukřičnou náplň s vajíčky a k tomu plno různých sýrů a zeleniny. Mňaminka, prostě krása největší! :)

V neděli ráno jsme vyrazili na první tréning sezony Rugby. A to vám povím, v životě jsem neviděla tolik dětí v dresech na jednom místě. Podle HM naše město má největší počet hráčů rugby na počet obyvatel. Jenom na jednom hřišti ze 3 bylo kolem 1000 dětí, HM tipuje že hraje kolem 2,5 tisíce. Děti hrají rugby už od 5 let až po děcka v mém věku. Holky i kluci. 


Bohužel je to ranní tréning, což znamená, že je pěkná kosa, protože jsme přece v Anglii :D Trvá tři hodiny a nejsou tam tribuny, takže lidé jenom postávají na krajích hřiště. Anička samozřejmě inteligentní, když viděla ráno sluníčko za oknem si vzala podle vzoru HM jenom mikinu a nedomyslela, že HM je na zimu zvyklá a odolná :D Takže jsem ta po hodině byla jako rampouch tak jsem požádala HM, jestli můžu jít domů :D Sice to byla půl hodina cesty, ale pořád lepší než stát na místě :D 

Po obědě jsem měla domluvené s HM, že mi ukáže, jak se dělá typický anglický Cottage pie. No měla jsme z toho jak to bude chutnat trochu strach :D Nevypadalo to nijak lákavě všechno odděleně. Ale jak se to pak všechno dalo do plechu, dal se na to sýr a zapeklo se to bylo to vááážně dobré! :) 


V pondělí šli děti klasicky do školy, a protože je vozí HM, tak mi řekla, že jí jenom ráno pomůžu, ale už s ní nemusím jezdit, což je super, protože v 7 vstanu, v 8 oni odjedou a já si můžu jít lehnout :D 
Ale né že bych nějak dlouho ležela, většinou už jsem tak probraná, že stejnak ležím chvilku a vezmu psa na procházku.


Taky jsem v pondělí šla s HM opět do banky, protože mám neustálé problémy s bankovní kartou :D Mám ji doma už měsíc, ale pořád nejde aktivovat, něco s ní je a nikdo v bance pořádně neví co :D GRRR!!!


Po vyzvednutí dětí, už den uteče strašně rychle a večer jsem z nich tak unavená, že se mě nic nechce :D Chci donutit chodit běhat, ale vidím to spíš na ráno :D 

Dneska jsem ráno zase pomohla HM s prckama a v 10 jsme měla domluvené kafe u Stefii :) 
Je to ta německá aupair o které jsem vám už psala. Dostala jsem se tam až o půl 11, a tím že jsem používala navigaci v mobilu, jsme si vypiplala zbylé data :D Naštěstí mě za dva dny příjdou nové :D 

Steffi totiž bydlí na úplně opačné straně města v obrovském paláci :D, tipuji tak hodinku chůze, takže jsem vzala své mini, proto ta navigace :D 

Byla jsme tam do jedné hodiny a skvěle jsme si pokecaly, je to prostě můj člověk, ve všem se shodneme a hrozně jsme se nasmály! :) No jsem moc ráda, že je tady. Taky mi mluvení s ní bude pomáhat v angličtině, protože ta holka mluví jako Britka! Strašně plynule, rychle a německý přízvuk nemá. Nepoznala bych že je Němka, kdybych to nevěděla :D 

Jinak se dneska už nic nestalo :D Klasicky jsme vyvenčila Finna a pak jela pro děcka :) Dneska byli extrémně hodné! :) Už to, že chodí do školy začíná zabírat :D 

Když malá tráví své mládí ve sprše a vy sedíte na zemi vedle sprchy a umíráte nudou a přtom si píše s kamarádkou :D 
Malá zjistila, že může z mých fotek dělat koláže :D Mám plný mobil pdobných koláží :D :D
Jak řekla moje kamarádka :D Anička jaký gangsta :D :D 
Já teď sedím v pokoji po tom co jsme si přečetla pohádku a dala je spát :) Taky jsme si chvilku pokecala s HD, ale po tom co začal roztahovat noviny, jsem se sebrala a šla nahoru. HM chodí z práce hodně pozdě, takže ji většinou vidím až ráno. 

Mějte se aspoň z poloviny tak dobře jako já!
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS