Část za mnou a ještě jeden velký krok přede mnou! + info o HF

17.5.15

S radostí můžu oznámit, že státní maturitu mám úspěšně za sebou! Takže mi část kamene už spadla ze srdce!





Ale pořád je přede mnou školní část a řekněme si upřímně, z té mám ještě 100x větší strach! Jsem kvůli tomu pěkně nervozní a většinu času dost nepříjemná na své okolí nebo jsem na pokraji zhroucení...:D






Svaťák už mi skoro končí a už mě prostě nejde nic do hlavy, slovům které čtu nerozumím a nic mě už nedává smysl :D




V úterý ráno přijde den D! Tak mi držte palce ať to všechno zvládnu :)




Malé info o rodince :)


Od HM mi konečně přišla něco jako ''smlouva'' nebo ''dohoda''. Trvalo jí to asi něco přes dva měsíce, tak jsem byla napjatá jako struna :D 




Smlouva obsahovala čtyři A4 požadavků, ale i informací o jazykových kurzech a zajímavých místech ve městě. 

Všechno bylo moc hezky srozumitelné, ale abych měla jistotu, jestli jsem něco špatně nepochopila, požádala jsem holky na Au-pair IN (skvělá FB stránka plná užitečných informací), jestli by se mě na to nepodívaly a popřípadě řekly, jestli tam není něco špatně. 
Všechny byly velice ochotné a smlouvu mi prošly, a také mě poslaly jejich smlouvy pro příklad.


Shodly se, že smlouva je v pořádku, i když se jim zdálo, že budu dostávat málo peněz.

Poradily mě, na co se ještě zeptat, pak jsem ještě já připsala nějaké doplňující otázky a bylo to!

Moje budoucí skvělá HM mě ve všech mých požadavcích vyhověla takovým způsobem, že by mě to ani ve snu nenapadlo, že to může být až tak super :D
Už jsem psala jak je moje HM SKVĚLÁ!? :) JE! :D 




K mému velkému překvapení mi ještě napsala, že se s HD dohodli, že mi budou dávat víc peněz! :) Takže NÁDHERA :D 




Taky mi poslala fotku nového domu (i když já bych tomu říkala baračisko, zámek, hrad! :D ) Psala, že se tam stěhují 3. června, takže tam v červenci přiletím už do hotového. Takže se moc těším! :)



Usmívejte se!


Anna 

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS