Maturitka!

2.5.15

A je to tady! V pondělí mi začíná státní maturita z angličtiny, v úterý češtinka a ve středu opět angličtina. Pojďte mě někdo zabít, nebo mě okamžitě dostat všechny informace do hlavy :D 


Už mám těch cvičných didaktických testů po krk. A doufám, že nejsem jediná, která má pocit, že čím víc toho udělala, tím víc zjišťuje, kolik málo toho za ty čtyři roky ''pilného'' studia umí :'( :D A ještě je venku tak krásně a já místo toho, abych válela šunky na zahradě, musím být zavřená doma :/ :D 

(poznámka pro mé minulé já: PROČ JSI SE VÍC NEUČILA?!?!?! )


Ke všemu tomu jsme měli ještě ve středu poslední zvonění a jeli jsme nonstop, což znamená 30 hodin beze spánku (chvilkové pospávání se nepočítá ;D ). Ale jinak mě moji skvělí spolužáci prostě budou strašně chybět! :( Myslela jsem sice, že mě někdy přepadne nostalgická chvilka, ale asi jsem si ještě pořádně neuvědomila, že je vlastně už opravdu KONEC. :)




 Tady ještě nějaká ta fotečka :) 






Všem maturantům přeji hodně štěstí! :)
A zbytek si užívejte to nádherné počasí co je venku :) (teda aspoň u nás ;D)



You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS