Jako na houpačce

4.8.15

Zdravím! :)

Od pondělí děti mají gymnastiku, což pro mě mělo znamenat, že je tam na půl 10 zavezu a o půl 5 vyzvednu. Takže vlastně strašná pohoda, protože v 6 chodí z práce HD a měl by je přebrat, což se většinou neděje, ale i tak :D

No reálně to zatím vypadá tak, že takové pohodové bylo jenom pondělí. (Byla jsem venku se psem, udělala si po dlouhé době oběd, který jsem nemusela jíst za pochodu a dokonce jsem si mohla číst! :D to mu se říká oběd bez dětí! :D )




smiřte se s tím, že když jdete na aupair, na makeup není prostě čas :D 



Protože, když jsem je vyzvedla a ptala se jich, jak se dneska bavili, malá byla přímo nadšená, ale malý mi řekl, že ho to tam nebaví a že tam nemá žádné kamarády..ach jo..to vypadá, že se mu tam zítra nebude chtít. 

A taky že ano ! :D Od rána tu byli takové strašné scény, které jsem tady ještě nezažila. Oba brečeli kvůli ničemu a vlastně všemu. I HM říkala, že jsou dneska prostě příšerní a vůbec neví co s nima. Když ale nechtěli sníst snídani, vztekali se a ječeli, už toho měla dost i ona a dali jim pěkného seřváka! :D Což vlastně znamená, že je to jenom horší a malá na ni ječí, že ji nemá ráda a že je maminka strašně zlá :D no klasika, pak volala ještě HD do práce, aby jim domluvil on přes telefon, ale nic nepomohlo. 

Protože malý ani nechtěl jít do auta a s velkým řevem mamku prosil, aby tam nemusel jít, HM mu slíbila, že pro něho přijedu hned po obědě, a že jestli to bude zase hrozné, zruší můj středeční day off a bude sním ( no potěš pandu! :D jenom to né! :D ).
Ještě jsem si na hodinku stihla skočit do města a při tom jsem zjistila, že se opravuje hlavní cesta, jsou tam semafory a obrovské kolony :D a když říkám obrovské myslím jakože si počkáte tak 20 minut :D 

Bohužel se mé největší obavy potvrdili a když jsem pro malého o půl jedné přijela, oznámil mě, že se tam stoprocentně zítra nehodlá vrátit ! :D 


Malá tam měla zůstat až do půl 5, ale když mě viděla samozřejmě se rozhodla, že chce domů taky :D Nádhera! :D 

Doma si ale oba sedli za televizi a nechtěli nic dělat :D Jiné holky by asi měli radost, ale já jsem se příšerně nudila, prostě mě to nebaví s nima sedět jenom doma a chtěla jsem je vytáhnout do parku nebo aspoň na ulici na koloběžky :D No nikam nechtěli a když, tam jenom někam autem, což jsem bez dovolení nemohla.

Tak jsme psala HM ať mi řekne co dělat. No a ta mi zavolala, asi 10 minut mluvila s malým a pak mě řekla, abych je vzala autem do parku, je to taková část za městem, kde je nádherné hřiště pro děcka, fotbalové hřiště, hřiště rugby nebo hřiště na kriket. No prostě takové pohodové místo. 

Cesta autem byla trošku kritická, protože se začali vzadu hádat a já jsme z toho byla celá nervní a to bylo ten den poprvé a bohužel né naposledy, co jsem na ně zvýšila hlas, že se musí okamžitě uklidnit, protože já se musím soustředit na cestu, jinak budeme mít velkou havárii :D Naštěstí to zabralo a už celou cestu ani nedutali :D 

Na hřišti byli děcka přímo zlaté! Nejvíc hodňučké, jako kdyby se ráno ani nestalo :D 

To je tak, když řeknete pětiletému dítěti, aby vás vyfotilo :D :D :D 
Po cestě zpátky jsem jim dovolila otevřít střešní okno MINI a mohli mít nahlas písničky a jeli jsem jak nějací gangsteři :D Dobře, opravdu jenom JAK :D protože v MINI prostě nejde vypadat drsně :D Je to moc roztomilé autíčko! :D

Večeře zase proběhla v klídku, ale další problém a mé vypěnění se událo, když byli v pyžamu a čekali jsem, až se vrátí HD z práce.

Malá byla moc rozjívená a dělala hrozné blbosti, tak jí říkám prosím tě, už se uklidni, za chvilku je bedtime a musíš se zklidnit jinak neusneš. A to byl ten problém, vztekle na mě začala ječet, že jsem na ni zlá a podobné věci, na to jsem jí řekla, že takto se ke mě teda chovat nebude (pořád ve vší slušnosti a s klidem :D ) na to ona z jekotem zařvala, že se na mě v jejím domě může chovat jak chce. Tak to teda né! :D To si já nenechám líbit. Už jsem zvýšila hlas a skoro jsem na ni zakřičela, že teď jsem tady ve velení já (to se tady tak říká :D ), když tady nejsou rodiče a takové chování nebudu trpět! 
Na to malá odpověděla obrovským prásknutím dveří před mým obličejem a řevem, že mě nemá ráda! 

Já ji teda v ničem přemlouvat nebudu. Sebrala jsem se, šla jsem dolů a nechala jsem ji zavřenou, ať si dělá co chce :D 

Když se ale vrátil HD a ptal se kde je malá, tak jsem mu popsala situaci, tak to velice rázně vyřešil :D 
Zakřičel na ni, ať okamžitě dojde a ptal se jí, jestli to tak opravdu bylo. Malá to ač nechtěně potvrdila a dostala nakázané, že mě musí jít obejmout a omluvit se, že jsem z toho hrozně smutná. Tak došla, omluvila se a zase byla největší kamarádka. Ještě jí HD vysvětlit, že se prostě o ně starám a je normální, že jí něco zakazuju :D 

No asi jak byla celý rozlítostněná, tak se ptala jestli mi může jít vybrat oblečení na běhání :D Tak jsem ji zvala sebou nahoru a tam mě teda vybrala oblečení, ale předtím se mě ještě asi 3x zeptala, jestli mám sportovní podprsenku, že je to velice important ! :D Mě z ní jednou klepne! :D 

Pak ještě řekla CUDDLE!! (mazlení) to vždycky zakřičí, když se chce objímat. A pak začala jedna z nejroztomilejších a nejemotivnějších chvílí co jsem tady zatím měla :)


Malá mě ještě objímala a začala mi říkat: Anna, I like you!. Říkám jí, že já ji přece taky. A ona: I'm really glad, that you are my aupair. Tak jí říkám, že já jsem přece taky moc ráda, že oni jsou zrovna moje děti. A to co ona řekla vám už v angličtině nedám, protože bych to stoprocentně napsala špatně :D Ale říká mi: Víš, já nechci aby jsi si našla jinou rodinu a starala se o jiné děti. Tak jí říkám: Ale prosím tě, já s vámi budu ještě hrozně dlouho. A ona: Ale mě maminka říkala, že pak si jednou najdeš zase jinou rodinu a budeš se starat o jiné děti. Tak jsem jí říkala, že to možná jednou ano, ale že teď jsem tady a budu s ní  ještě hrozně dlouho, že jsme přece teprve přijela. Tak chtěla ještě cuddle a už jsme šli dolů :) 

Ona je prostě můj malý miláček ať už má svoje chvíle nebo ne :)

Tak zítra teda uvidím, jestli budu nebo nebudu mít day off a podle toho si zařídím plány :)
Mějte se krásně a Ahoj! :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS