Tunbridge Wells and trip to Canterbury

26.5.16

Tento víkend byl opět nabitý. V neděli jsme s Lisou vlakem vyrazily do Tunbridge Wells. Toto město je trošku větší než Sevenoaks a už jsem tady o něm jednou psala. 


Lisa tam ještě nikdy nebyla a já jsem tam ještě nikdy nejela vlakem.

Vyrazily jsme až kolem oběda a zašly jsme si na něho tam. Celý den jsme jenom procházely uličkami, vcházely do obchodů a jenom se tak loudaly. Byl to pohodový den bez větších stresů a tou pohodou na vás i toto město dýchá. 


V neděli ráno jsem vstávala brzo tak, abych už v 8:50 byla ve městě. Kamarádka Tamara odjíždí už příští víkend zpět domů. Už teď se mi dělá úzko, že všechny kamarádky odjíždějí a mě už se to taky krátí. Už jenom dva měsíce :/

Ale zpět k tématu. Jely jsem já, Tamara, Lisa a Natalie. Tyto holčičí výlety jsou nejlepší. 
Canterbury je nádherné historické město. Počasí nám jakžtakž přálo a déšť se zatím držel. 

Když jsme procházely městem, narazily jsme na nabídku projet se na lodičkách, takže jsme toho samozřejmě využily. Byla to skvělá zábava. Projížděly jsme pod titěrnými mosty a dozvídaly se různé zajímavosti o městě. 










Tamara (Slovinsko), Lisa (Německo), Natalie (Austálie) a samozřejmě já z Česka :D

Potom jsme směřovaly přímo na prohlídku místní katedrály, nakonec nějaké jídlo na cestu domů a kolem 4 hodiny už jsme seděly v autě a ujížděly dešti. 












Brzo na viděnou! :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS