Jazyková škola

4.9.15

O kolik je život aupair jednodušší když jsou děti ve škole!

Momentálně jsem docela vděčná za to, že jsem přijela přímo na prázdniny a vlastně si zažila to nejtěžší a nemám takový ten pocit, že to de všechno do kytek, ale je to vlastně pořád lepší a lepší :D




Skočila jsem do toho po hlavě a svým způsobem jsem na sebe dost pyšná, že jsem ten prvotní nápor zvládla.
Píšu tady o tom jako o nějaké velké věci, ale věřím že aupair lidi to pochopí :) :D


Bohužel setkání se Steffi dneska padlo, protože měla dnešních povinností trochu víc, ale už se domlouváme na další týden.

To mi ale nakonec skvěle sedlo, protože se ozvala paní z jazykové školy a řekla, že dneska můžu přijít na dvě hodinky a zkusit si, jestli mě to vyhovuje nebo ne. Je to třída převážně aupair.

Byla jsem řádně nervozní když jsem tam šla, ale nakonec jsem strašně ráda. Bylo to tam moc fajn. Lidi jsou přátelští a hlavně paní co nás učí je strašně milá! :) 

Podle všeho se skupina pokaždé trochu mění, protože aupair jak je známo, musí být flexibilní. Nicméně já jsem se dohodla, že tam budu chodit každý pátek. 

Jsme tam opravdu zajímavá grupa lidí :D Tři Češky, jedna Španělka, dva Španělé, Italka, Francouz, dokonce Argentinka, Ukrajinka a Bulharka. Převážně mluvíme a paní nás opravuje a pak vysvětluje proč a jak bylo co špatně a jak je to dobře :)

Španělé mají asi ten nejsilnější přízvuk co jsem kdy slyšela :D Vůbec jim nerozumím, ale o tom třeba jindy :D Protože je vážně zajímavé o čem se tam bavíme :) 

Už se těším na další hodinu! 

Jinak dneska nemám moc nic v plánu.
Večer si asi půjdu zaběhat, jestli zas nebude pršet, možná vyrazím do města. Uvidím podle situace :)


Mějte se bombově!
Čauky :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS