Co se děje a konečně škola volá!

2.9.15

Tento týden je takový náročnější a děje se toho opravdu hodně. 
Děti jdou od zítřka do školy, tak se na to na jednu těším a na druhou jsem trochu nervozní. Je to změna a řád, který jsem měla nějak zajetý o prázdninách se celý mění :)





Nicméně jsem poznala další au-pair, němku, která je moc milá a co je hlavní, umí skvěle anglicky. Protože nebudeme si nic nalhávat, trávení času s Verčou mojí angličtině moc nepomáhá :D Na pátek už máme se Steffi domluvené kafe, až kluky zavezeme do školy. Její chlapec je totiž spolužák mého svěřence :D  

Moc nevím co sem psát, protože jsem na prvním místě hlavně unavená a celý den zívám jako malé kotě. 
Tento týden taky máme každý den nějakou návštěvu. Moje HM miluje společnost, takže buď je tu někdo na oběd, nebo na večeři, nebo obojí. Většinou je to jedna rodina s minimálně dvěma dětmi. Ale někdy taky víc rodin a je to prostě náročné. Všude je hluk, dětí všude plno a hlavně to všechno potom uklízet musím já :D 

Nic moc se tady jinak nemění, venčím Fina, hlídám děti a hlavně se snažím našetřit na telefon, což moc nefunguje s mojí závislostí na zkoušení nových sladkostí (moje špeky se momentálně mají moc dobře :D ). 

Zrovna teď vedou prasátka z M&S nebo Brownie z Waitrose. A tyto obchody nejsou zrovna levná záležitost :D 



Tak vám sem teda ještě nahážu prá random fotek, aby tento článek měl aspoň nějaký smysl, i když mě příjde že to tím už nevyberu :D 

Mějte se krásně!
Anna



Small dragon


Finn se polohuje :D Neboli soutěž najdi nejlepší pozici!
Výroba hadů, kdyby jste to nepoznali :D 

Taky se mě zdá, že mě hrozně porostly vlasy a ještě k tomu je mám strašně hebké jako nikdy :D I když to zní divně to takto psát :D Ale jde mi o to, že všem holkám, tady ta voda ničí vlasy, ale mě to očividně prospívá :D 




You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS