První dny a první pracovní týden v ''kostce''

17.7.15

Tak jak bych začala?
Asi tím, že mám konečně chviličku času si sednout a napsat článek. Dnešek je můj Day off. Což ale zatím vůbec neznamená, že je to opravdu den bez ničeho, jen válení a podobně. 

Taky se chci omluvit za tu délku :D bohužel jsem prostě neměla čas psát to postupně. Ale slibuju, že příští pracovní týden, zážitky či cokoliv nebude všechno po kupě, ale budu se to snažit na blog házet postupně ;)

Ale abych začala pěkně od začátku... 


SOBOTA

V sobotu v 17:25 jsem odlétala z Brněnského letiště a v 18:35 UK času jsem přistála na letišti Stansted. 

Vyzvedávala mě jenom HM a celá cesta probíhala moc dobře :) Povídali jsme si o dětech, domu o autě až jsme se ztratily. Takže HM musela volat HD, aby nám řekl jak se dostat domů :D

Děti už spaly, tak jsme si dali večeři, samozřejmě čaj s mlékem, dala jsem jim víno a med z čehož byli přímo nadšení a potom jsem padla jako mrtvá.
Jenom vám musím ukázat svůj pokojíček, protože je absolutně rozkošný! :)

zatím nemám postel :D asi až příští týden :D

NEDĚLE

Neděla začala už tradičním Wake up Anna! A ti moji dva prdíci stáli u postele. Dala jsem jim dárky a tím jsem je zaměstnala asi na půl hodiny, takže jsem se mohla zkulturnit a šla jsem dolů do kuchyně, kde už vonělo čerstvé pečivo, které zrovna HD dovezl. No ňaminka! To vám teda povím! 


Malý je/byl tak nadšený, že si s tím dárkem hraje ještě teď :D 


První den byl celkově moc příjemný! 

Malá jela s HM plavat, HD s malým na kriket , takže jsem měla chvilku čas se vybalit a zabydlet. Přitom jsem neustále skypovala :D což se vlastně taky děje až do teď :) 

Po obědě přijala sestra HM s manželem a se třemi dětmi. Samé holky :D Takže hned první den, k tomu nepracovní a velká zkouška :D Kterou jsem asi zvládla na výbornou, protože jsem od HM asi 3x slyšela, že mě ti děti prostě milují :)

Večer jsem ještě dostala něco jako rozpis mé práce až do konce léta! Je to fakt skvělé je tam rozepsané na každý den kolik dělám hodin a kdy se HD vrací z práce a kdy HM jde do práce, protože se jí to každý den mění, prostě podle pacientů. 

Takže jsem se dozvěděla, že mám příští týden volno. Prdíci jsou k prarodičům, rodiče jedou do Itálie na svatbu, tak budu mít od středy dům pro sebe (teda když nepočítám dělníky, protože dům ještě pořád není úplně hotový a pořád se tu maká :D ) 

Večer jsem si dala ještě kolečko kolem bloku s Finnem (nejrozkošnějším Westíkem, kterého jsem kdy viděla), pak ještě rychlý skype s rodinou a šla jsem spát. 




PONDĚLÍ

Můj první oficiální pracovní den. Měla jsem z toho trochu nervy. Ale to že HM chodí do práce jak kdy, což znamená nejdřív v 9 a nejpozději o půl 1 (předtím pracuje z domu), je velká výhoda. Někdo to tak brát nemusí, protože má pocit, že má rodiče pořád za zadkem, ale tady to tak vůbec nechodí. Moje HM je prostě strašně skvělý člověk a taky se chce svým dětem věnovat na plno, takže když je doma ona moc práce na mě nezbývá. 


Začínám v 8 hodin. Takže v 7:45 jsem byla už v kuchyni a pomáhala jí se snídaní pro děcka. Ukazovala mě, jaké mají možnosti a co nejraději snídají a jak jim to připravit. Nejvíc jedou crumpets, no není to špatné, ale že bych to potřebovala jíst každý den to teda ne :D 


Po obědě (haha, sandwich za oběd nepovažuju :D) HM odjela do práce a já jsem zůstala s děckama sama. 


Ale nebyla žádná velká věda. Oblékli jsme mikiny a vyrazili do deštivého anglického počasí. Děti mě chtěli ukázat nádherný park, který mají ve městě. Je tam velké stádo fallow-deer (daňků). Prostě si jdete po parku a 10 metrů od vás leží tyto majestátní zvířata :) Krása! 


Myslela jsem si, že hodinu a půl dlouhá procházka děti unavila, ale to byl bohužel omyl. Po příchodu domů si dali nějaké ovoce na svačinu a chtěli vyrazit na scooter (koloběžky). Takže jsme si dali kolečko kolem bloku a musela jsem zavelet na cestu domů. Protože ve 4 se musí začít dělat večeře aby nejpozději o půl 5 jedli. 







Všechno pak probíhalo moc hezky, až na měnší brečící nehody, které máme často. Protože tady se očividně brečí kvůli úplně všemu, ale to by bylo asi na samostatný článek :D (pozn. za dva dny se vypotřeboval celý balík náplastí, kéž by ale zranění byly jediný problém :D )

V 6 došel z práce HD, který měl přebrat děti a já měla mít volno. MĚL je ale důležité slovo. Nakonec to dopadlo tak, že jsem je koupala a dávala spát já. HD jim pak šel do postelí jenom říct dobrou noc. Chvilku jsem s ním kukala TV a pak šla k sobě. Skypovala a pak šla spát. 


ÚTERÝ

Nebudu se tu rozepisovat jako v pondělí. Více méně to probíhalo stejně. Akorát s tím rozdílem, že jsem šli po obědě do pub na horkou čokoládu. To řekla HM :D nakonec jsem měla horkou čokoládu jen já a děcka si dali...hádejte co... vodu :D Malá pije jenom vodu v každé situaci, u ní bych to pochopila, ale kluk? No dobře :D I tak to stálo hříšné peníze :D 



V hospodo-restauraci-baru :D jsme zůstali asi hodinu na hřišti. Když mají svůj den a náladu, dokáží si spolu celkem dlouho a hezky hrát, takže to byl vlastně hodně pohodový den :) 

I když boje o moji osobu nepřestaly :D tak nějak chce každý z nich abych se věnovala jenom jemu, což v případě, kdy se mám starat o oba nepřichází v úvahu :D

STŘEDA

Můj day off . Přijeli totiž prarodiče ! :D 
Dědeček vzal malého na kolo a já, HM, babička a malá jsme se vydaly do města vyřídit nějaké pohledávky HM. Nakonec jsme se stavily ještě v bance, abych měla kartu.

HM mi navrhla, že abych nebyla bez peněz, dá mě výplatu za tento týden už teď a pak mě nechala ve městě a jela domů.

Nakupování!! Musela jsem si koupit plno věcí, co jsme si sebou nevezla, ale taky samozřejmě něco pro radost a taky nějaký mls :D Protože i když moje HF má skříň plnou všeho dobrého, co si jen dokážete představit, nejí to. Takže jsem si musela nakoupit nějakou tu zásobu do pokoje.... #křeček



Domů jsem se dostala po vlastních (asi 10 min chůze). Relativně příjemná procházka, teda až na ten provoz :D 

Zavřela jsem se do pokoje a jenom užívala chvilku klidu a volna. I když ke klidu to tady má daleko s tím neustálým vrtáním a boucháním všude okolo. No mít v baráku přes půl tuctu dělníků se prostě pozná :D (poznámka redakce : :D mimochodem se na ně opravdu dobře dívá :D )

Abych ale nebyla jako zakuklenec ve svém pokoji, rozhodla jsem se vylézt, což jsem neměl dělat :D 
Dopadlo to tak, že jsem šla s HM vybalovat krabice, co jsou ještě různě po domě a nakonec z toho byla hodina práce :D 

No nevadí. I tak byla středa jedním z nejpohodovějších dnů tohoto týdne. 

Večer až prdíci spali se mě HD zeptal jestli bych chtěla jít zkusit řídit. Samozřejmě že ano! :D Jel vyměnit nějaké věci do obchodu tak cestu tam řídil on a zpět jsme jeli snad hodinu, protože jsem řídila já a navigoval mě různě po celém městě, abych se trochu projela. 

Řídit vlevo mě nepřijde až tak katastrofické a těžké, jak je to zobrazeno v mnoha filmech. Ale možná je to prostě tím, že mám automat, pěkné malé autíčko a .. dobře, už nemám další důvod. Ale neskutečně mě to bavilo! :D 

Moje drsné fáro! :D

Když jsem šla večer maličké dávat dobrou noc, říkám: We'll see you tomorrow. I ona řekla: I love you Anna. Tomorrow. 
Malá je prostě zlatíčko! <3


ČTVRTEK


Čtvrtek byl vlastně hodně podobný jako dny předtím. Akorát s tím rozdílem, že jsme měli jít do kina, ale asi hodinu před tím HM došla SMS z kina, že se pokazil projektor :/ GRRR! Jak já jsem se těšila :D Asi ještě víc než děti :D


Tak jsme si udělali doma malé kino a kukali jsme na pohádku Boxtrolls :D No povím vám, že větší blbost jsem nikdy neviděla .. :P


Tento den jsme stavili formuli, malovali jsme obrázky, stavěli koleje a nakonec šli na oblíbené koloběžky :) 




Taky jsem poprvé poslala malého do pokoje (největší trest co se tady může dostat :D ), protože už byl opravdu nepříjemný, až zlý na malou a to se tady prostě netoleruje :)


PÁTEK


Mohla jsem si ráno pospat, ale protože je mě to prostě blbé, vstala jsem normálně jako vždy a šla dolů. Pomáhala dělat snídani a věci okolo dětí. Sice mám dnes day off, žádné volno a flákání opět nepřichází v úvahu.

HM kolem 9 jela pro dvě holky, dcery její kamaráky, která se zrovna stěhuje do nového domu a potřebovala mít od dětí klid. Super 2x víc starostí pro mě :P


Naštěstí HM vymyslela výlet. Jeli jsme kousek do druhého města do krásných zahrad. Bohužel si nepamatuju jak se to tam jmenuje..něco Pen....ale kdo ví :D


Zašli jsme si tam na oběd a bylo tam nádherné obrovské hřiště pro děti. Takže jsme s HM jenom seděly, kukaly na děti a vykládaly si spolu. Pak ještě zmrzka a alou domů :D







Zrovna jsem se vrátila z procházky si Finnem, relaxuji a dopisuji tento článek :)





Dneska večer je ještě narozeninová oslava a den by měl skončit :) 


Zítra bych měla s ostatníma au-pair z města vyrazit do Primarku a v neděli nejspíš do Londýna. Tak se uvidí.


Mějte se krásně! 

Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS