Fall in love with ... LONDON

22.7.15

Miluju! Miluju! Miluju Londýn!

Po týdnu práce si člověk zaslouží odpočinek. 
Dělám si srandu :D Byla jsem pak ještě víc unavená, než když jsem pracovala. Ale teď k tématu :D

Štěpánka, aupair, která je ve stejném městě, mi nabídla, jestli bych se k nim nechtěla připojit na nedělní výlet do Londýna a já jsem samozřejmě řekla ano.

Mělo nás jet víc, ale nakonec jsme byli jenom tři. Já, Štěpánka a Milan. Všichni aupair.

V 10 ráno jsme se sešli na vlakovém nádraží, koupili lístky a už náš čekala jenom 25 minutová jízda vlakem přímo do centra.

Počasí bylo famózní, lepší snad už vyjít nemohlo. A my jsme si tak užili Londýn v plné jeho kráse! Neměli jsme žádnou danou trasu, jenom jsme se tak potulovali podél Temže a viděli snad všechno (všechno co jsme chtěli :D ).

Kolem půl 6 jsme se vrátili domů a šli si sednout do místní pub, kde mě seznámili s ostatními čechy a slováky v okolí. Poznala jsem moc skvělé lidi a už se těším na další výlet ! :)

Za 14 dní by jsme chtěli jít obrazit všechny muzea v Londýně. Jsou totiž zdarma :)

Přikládám fotky z Londýna a doufám že se budou líbit.
Anna























You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS