Sama doma

23.7.15


Včera mi host parents odjeli do Itálie na 5 dní a děti odvezli k babičce. Takže mám 5 dní volno a dům pro sebe, až na těch 6 dělníků a psa :D

Ještě předtím jsme byli dopoledne ve městě nakoupit jídlo, pro mě samozřejmě :D Že prý abych neumřela hlady. Ale já to vidím tak, že i kdybych se každý den přejídala, nikdy nemám šanci to sníst.

Šli jsme do M&S. Tam je teda dobrot!
Ale ještě, že to platila HM, protože to vám teda povím, ty ceny! Oči mě přecházeli :D
Nicméně MH mě tam koupila pizzu, kterou jsem z tama už jednou měla !! Mňaminka!!,

Ve 2 hodiny pro HP dojelo auto, aby je odvezlo na letiště, tak jsme se rozloučili, dostala jsem všechny důležité čísla, kontakt na učitele z autoškoly a byli pryč. 

Udělala jsem si oběd, dala prát pračku, posbírala prádlo, co ještě HM dávala prát předtím, zašla do centra. A v 5 hodin mě už opustili i dělníci. Po vysávala jsem celé spodní patro, protože to jak to tam vždycky vypadá po dělnících je prostě hrůza! 

Po večeři jsem měla domluvenou první hodinu autoškoly. Dojel Steve (učitel) a abych si nemusela zas zvykat na další auto, jezdila jsem ve svém MINI. Projezdili jsme celé město, parkovali snad na všech parkovištích u obchoďáků co ve městě jsou. První jsme měli domluvené 2 hodiny tento týden a příští týden další dvě. Ale Steve mě řekl, že řídím tak dobře (samo placák), že se mu tolik hodin zdá zbytečné a že bude stačit už jenom zítřek (dnešek :D ).


Vyfotila jsem si krásný západ slunce z mého okna a pak přišla tma. 


A povím vám, že být v takovém velkém domě sama je vlastně docela deprimující a strašidelné. Všude něco praská, lupá a kdoví co ještě. A ještě k tomu to psí ťapkání v kuchyni ke klidu taky nepomáhá :D Ale jinak je ten pejsek prostě miláček! :D 


No nevadí, nějak jsem to přežila a usnula jsme s vědomím, že se konečně můžu vyspat a žádné děti mě nebudou budit o půl 7 ráno. Ale to jsem se šeredně pletla :D
Pěkně v 7 jako hodinky přesný, už Jack dole mlátil do schodů a do půl 8 už tu byli všichni a já jsem se mohla rozloučit se spánkem.. 


Takže jsem si dolů zašla pro snídani. Oříškové cereálie s kokosovým mlékem. Jedla bych to pořád, né jenom na snídani :D

Vrátila se do pokoje, válela jsem se v posteli, organizovala jsem si můj aupair život, četla si anglický modní časopis co chodí HM a prostě relaxovala :)


Potom jsem si šla dát oběd a vyvenčit Finna. 

Samozřejmě jsem šla do parku (prostě ho zbožňuju). Protože mě ale nic nehnalo, neměla jsem žádné povinnosti a mohla jsem se toulat jak dlouho jsem chtěla, rozhodla jsem se vydat na opačnou stranu parku. Do té víc zalesněné a zarostlé. Normálně vždy chodím spíš po té luční části, kde vede fakt velká vyšlapaná cesta do města. No řeknu vám, že zalesněná část se mi líbí mnohem víc. Je tam kapradí, co je vyšší než já (aspoň dva metry), v něm jsou uzounké pěšinky a sem tam na vás z toho porostu vykoukne daněk :D




Teď už jsem zpět doma, píšu článek a už mě trochu hrabe z těch dělníků, protože tak strašně mládí, brousí a všechno, že mě z toho bolí hlava! Prosím, ať už to dodělají! Třeba v kuchyni se dneska ani nedá být, protože se tam všude navrtávají světla, takže celý stůl vypadá jako hromada prachu s nářadím a to samé ostrůvek uprostřed kuchyně :///


No už aby byl večer a mohla jsem jít jezdit, protože mě to prostě strašně baví! 

Mějte se krásně a užívejte, ať už děláte cokoliv ;)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS