Flákám se

16.8.15

Poslední dny před dovolenou byli vážně hektické ! :)
Ale teď mám volno a konečně své dny trávím prázdninově a relaxačně :) Takže není moc o čem psát, tak vás aspoň ukážu nějaké fotky :D

V pátek jsem konečně odeslala balíček domů. Měla jsem ho už od pondělí, ale prostě nebyl čas se dostat do města. 
Nicméně tu bylo moc krásně, bohužel se Anglické počasí nezapomenulo připomenout! :)

kvalita fotek, focených mým mobilem, už opravdu dokazuje, že bych měla začít šetřit na ten nový mobil!
Další úkol byl zavést psa k holičce, nebo jak se říká té paní co vám zkrášlí psa :D Finn už to opravdu potřeboval, ani přes ty chlupy neviděl.
Jela jsem do vedlejšího města, vzdáleného asi 15 minut cesty.
Měla jsem hrůzu, že mě po tom autě bude létat jak střelený, ale chuďátko byl tak vyděšený, že se ani nehnul.
To, že na toho milost pána tam budu muset čekat hodinu v autě, mě nikdo neřekl. Tak jsem se vydala autem víc do centra města. No asi po 5 minutách cesty a dostávání se do víc a víc větších kolon jsem to na nejbližší možné odbočce otočila a jela zpět :D




Potom jsem dojela domů, dala prát pračku a uklidila si pokoj :D A celkově uklidila dům :)

kytky co HD daroval HM :)

jedno z mých nejoblíbenějších míst veměstě
Večer jsem se domluvila s Verčou že přijde na film a donese pizzu. Takže jsme si udělaly takový pěkný večer :D 
Když Verča o půl 11 odcházela, přesto, že Verča bydlí asi 3 minuty pěšky, rači jsem ji zavezla autem, protože bylo něco s pouličním osvětlením a nešlo vidět ani na metr :D 

V sobotu ráno, nebylo nic zajímavého, konečně jsem se mohla vyspat a dopadlo to tak, že jsem se válela v posteli až do oběda :D Ach ta lenost! I když to bylo poprvé co jsem tady, kdy jsem byla v posteli déle než do 8 :D

Udělala jsem si těstoviny a jely jsme s Verčou do velkého Tesca, co je za městem. Nakoupila jsem si tam všechny suroviny na zeleninovou polévku. A taky meloun a mražený hrášek. Takže se teď necpu ničím jiným :D 

Dnes je neděle a já zrovna vařím zeleninovou polévku. No doufám, že bude poživatelná. Nějaké suroviny v této domácnosti pořád chybí tak uvidím :D




Taky jsem se rozhodla, že si začnu šetřit na nový mobil, ale s tím jak utrácím tak nevím nevím. Nicméně plán je takový, abych na něho nakonec září už měla :D 

Zítra už jenom pozařizuji nějaké základní věci, zabalím si kufr a hurá za teplem! :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS