Návštěva z Česka!

27.10.15

Už je to nějakou dobu, přesněji 17. 10., kdy mě přijela navštívit moje sestra s manželem. 

A proč je tady článek tak pozdě? Protože v pondělí, když odjeli začali dětem 14 denní prázdniny a jsem trochu víc busy. :D 
Ještě mám v zásobě rozepsaný další článek, který opravdu nevím kdy dopíšu, i tento mi dělá dost problém. :D 




Nicméně jsem je jela v sobotu po obědě vyzvednout a vzala jsem sebou Verču, jako hlavního navigátora, protože jsem měla trochu nervy s dopravou na letišti. :)

Všechno jsme ale až na malé zaváhání při parkování zvládly a dorazili jsme bez úhony. 

Jako první jsme je vzala na procházku po městě a trošku jim přiblížit to kde žiju. :)




Celou neděli jsme si vyhradili na Londýn. Vypracovala jsem si papír, co všechno by měli vidět, ale nakonec jsme stihli jenom polovinu. V Londýně je toho prostě moc k vidění a za jeden den se to jednoduše nedá zvládnout. 





























































V pondělí jsme už ani nikam moc nešli. Vyjížděli jsme o půl třetí zase zpět na letiště, takže jsme šli do místního parku, podívat se na panství a pak do města do Costy. 



























Abych to celé nějak shrnula, moc jsem se těšila jak přijedou a věděla jsem, že je to jenom na dvě noci a že je to opravdu na krátko, ale opravdu to neskutečně rychle uteklo. 
Strašně moc jsem si tento víkend užila a byla jsem prostě strašně šťastná, že jim můžu ukázat to, jak žiji, představit jim svoji skvělou rodinu a ukázat moje nejoblíbenější město na světě a to Londýn.

Nemyslela jsem si, že až budou odjíždět, bude to nějak těžké, ale popravdě, to bylo těžké. Byla jsem z toho víc na měkko, než když jsem sem odjížděla v červenci. Tehdy mi ani pořádně nedocházelo, že odjíždím opravdu na tak dlouho. Ale tato návštěva mi opravdu připomněla co je to rodina. 

No, na takové sentimentální výlevy moc nejsem a jsem z toho nesvá už jenom když to píšu. :D 
Takže tady to ukončím. :)

Doufám, že se vám líbili fotky a doufám, že co nejdřív zase na viděnou! 
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS