Péče o mé nehty v Anglii

16.10.15

Dneska bych vám chtěla ukázat, jak pečuji o své nehty v Anglii, protože tu tvrdou vodu tu až tak neodnášejí mé vlasy, jak jsem předpokládala (připadá mě, že po měsíci si vlasy zvykly a jsou ve stejném, snad lepším stavu než dřív), ale mnohem víc nehty.

Přijela jsem do Anglie s opravdu dlouhými a dovolila bych se říct docela hezkými nehty.
Do třech týdnů se začali lámat a třepit jako už dlouho ne. 

moje nehty ještě v Česku


Takže jsem je všechny ostřihala a začala se smiřovat s tím, že tady prostě mít dlouhé nehty nebudu. 

Nakonec mi to ale dlouho nevydrželo, a protože mám dlouhé nehty ráda, tak jsem se rozhodla, že s tím musím něco udělat.
Naběhla jsem do Boots a zamířila ke dvěma stojanům, se Sally Hansen a Essie. 
Po dlouhém, ale opravdu dlouhém rozvažování jsem si koupila dva laky od Sally Hansen. Jeden na růst a druhý na posílené nehtů. 


Absolutně ty laky miluju! Konečně moje nehty mají takový ten malý bílý kousíček! :D 




V Česku jsem na zpevnění nehtů používala lak od Four Seasons, ale když jste měli nehty opravdu slabé, nebo jsem měla záděrek, tak lak pálil jako čert! Stačilo, když jsem si to lakovala v zavřeném pokoji a úplně mě pálily oči. No příšerná chemikálie ten lak :D 

Tyto laky co mám koupené vůbec nepálí, zaschnou asi za 30 sekund, což beru taky jako obrovské plus a nehty jsou opravdu zpevněné. 
Abych napsala k něco k vůni, tak nečekejte žádnou hitparádu. Je to zase chemická vůně laků, ale není nějaká agresivní.
Další plus vidím relativně velké balení (13,3 mil), i když za tu cenu by se to dalo čekat. 

Asi jsem vám neřekla nic světoborného. Ale tyto laky musím doporučit! A stojí za to, se na ně v drogérii podívat ;)

Mějte se krásně.
Anna 

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS