Autumn

11.11.15

Dneska si po dlouhé době sedám k počítači s tím, že mám opravdu chuť něco psát. Bohužel nemám moc o čem! #worldproblems



Nic moc se toho kolem mě teď neděje. Děcka zase najely do stejné školní rutiny, kterou já tak miluju! :D Všichni určitě chápete proč a já mám teď víc času pro sebe. :)

Hodně jsem v tuto dobu chodila ven a fotila snad všechno kolem sebe. Podzim miluju, je to moje nejoblíbenější roční období. Absolutně zbožňuji ty barvy.












Tento podzim je mimořádně vydařený nejen v Česku, podle toho co čtu na internetu, ale i v Anglii. Když jsem doma poznamenala, že skoro neprší, že nevěřím, že jsem v Angli, HD se jenom zasmál a řekl: Lucky you! Že prý, takový podzim bez deště už dlouho nepamatuje. :D 

Ale aby jste si nemysleli, že je tu pořád jenom pěkně, podzimu tady taky vládnou mlhy. Které mám ovšem taky moc ráda! Všechno vypadá jako v jiném světě!













Taky jsem navštívila s HM její sestru a její děti a šli jsme se projít u nich za městem. Další krásné místo. Anglická příroda je prostě krásná! :)












Další věc co se změnila, je ta, že jsem vyměnila telefon. Z pomalé Sony Experia L jsem přešla na trošku jinou cenovou kategorii a to Iphone 6S plus. O tom jak ten telefon funguje a co je na něm lepší, vám tady popisovat nebudu. Popravdě tomu zas až tak nerozumím. Pro mě byl hlavně stěžejní foťák, kvalita videí a abych vám tu nelhala, prostě se mě ten mobil líbí! :D Ano, holka se vším všudy! :D A jako malý bonus je, že máme doma všechno od Applu, takže si můžu telefon párovat s jinými zařízeními.


Tento pátek mám volno, teda kromě večera, tak s Lisou plánujeme společný oběd a pak večeři a pak při mém babysitting maraton s Dextrem. :) No už se na to těším. :D Dexter je jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. ;)


Pak bych chtěla s Verčou v sobotu do Tonbridge Wells ale pro změnu autobusem, aby jsme zkusily jak to funguje a taky, že to výjde levněj. :D No co, aupair nemají moc peněz. :D 

No taky bych můj asi trochu nesmyslný a bezvýznamný článek ukončím. 
Mějte se skvěle! :)
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS