The reasons why my children cry

2.12.15

Rozhodla jsem se, že o svých dětech tady moc psát nechci, ale dneska to pravidlo trochu poruším. Už z důvodu toho, že skoro všechny děti jsou stejné, takže to není až tak osobní.

Nedávno jsem na internetu viděla článek o tom, proč děti brečí, bylo tam asi 40 bodů a u mnohých jsem se dostávala záchvat smíchu, protože jsem viděla svoje děti.

V tomto článku tedy zalovím v paměti (dobře, lovit moc nemusím, brečí se tu vlastně každý den :D ) a zkusím vypsat nějaké ty důvody, proč mé děti brečí. 



1. Musí vstávat do školy

2. Nechce jít do školy

3. Chce jít do školy, ale je víkend

4. Chce na snídani něco, co doma nemáme už týdny

5. Nechce učesat vlasy, i když je to pravidlo jejich školy



6. Jeden je nemocný a druhý musí do školy

7. Je nemocný

8. Není nemocný

9. Venku prší, ale nechce raincoat, chce sáčko

10. Zapomněla jsem vzít do auta svačinu (pro představu, svačinka jsou brambůrky, lentilky atd.)

11. Vzala jsem svačin víc, ale ani jednu nemají rádi

12. Přestala hrát v rádiu písnička, která se jim líbí

13. Nenechají si vysvětlit, že písnička v rádiu nejde přehrát znovu

14.  V rádiu jsou reklamy a ne písničky

15. Nelíbí se jim jak se na ně dívám

16. Nedívám se na to, co mi ukazuje, protože řídím

17. Chci aby šli dělat úkoly

18. Nechtějí jíst večeři 

19. Chtějí jíst večeři, ale ne tu co je dneska připravená

20. Jeden z nich snědl poslední jogurt 

21. Nechci jim dovolit sladké

22. Dovolím sladké, ale není tam žádné, co mají rádi

23. Promluvila jsem v půlce toho co nad něčím ''přemýšlí''

24. Chci aby šli do sprchy

25. Chtějí vanu, ne sprchu

26. Ve vaně si jeden z nich lokl vody

27. Perou se ve vaně

28. Nechtějí ven z vany

29. Nechtějí jít spát

30. Prohráli v deskové hře

31. Nemůže sedět vepředu v autě

32. Mamka si fénuje vlasy

33. Máma je neslyší

34. Sourozenec na něho zírá/poslouchá

35. Sourozenec se na něho nechce podívat/neposlouchá

36. Sourozenec vystoupil z auta první

37. Nemůže najít hračku, o které ani nevím, že existuje

38. Není víc brokolice a mi ji zrovna zoufale chceme, i když normálně ji na talíři vždy necháme

39. Chce vysávat podlahu

40. Nechci jim půjčit mobil

41. Chce pomoct z vykládáním nákupu z auta, ale tašky jsou moc těžké a neunese je

42. Rodiče ještě nejsou doma z práce

43. Chce obejmout psa, ale ten se dá na taktický ústup

44. Jí jídlo prsty a já to zakážu

45. Chce na záchod, ale jsme v autě a jediná možnost je jít do trávy

46. Skončil jejich oblíbený seriál , ale chtějí se dívat na další díl, ale oni dávají už jinou pohádku

47. Jsou unavení

Takže jsem se nakonec dopracovala k číslu 47. No kdo by to byl řekl. :D
A to zdaleka nejsou všechny důvody, ale jen ty na které jsem si dneska vzpomněla.
Doufám, že jsem vás aspoň trochu pobavila, a že se v tom třeba najdete :)

Mějte se krásně!
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS