Hyde Park 〰 Winter Wonderland

28.12.15

Předem se chci omluvit, ale Vánoce u nás doma jsou hodně busy, takže vůbec nemám čas. Takže, teď vyjde pár článků po sobě, které už měly vyjít dávno! :)

Ano, opět jsem navštívila Londýn :) (13. 12. 2015)
Ale tentokrát jsme měly s holkama v plánu jenom jedno místo. A to už jste asi poznali podle názvu.

Vyrazilo nás pět aupairs. Já, Lisa, Sabrina, Steffi a Megan. Holky jsou z Německa a Megan je z Canady.

Ve 12 hodin jsme se sešly na nádraží a v jednu hodinu, jsme už vcházely do parku. Měli jsme půl hodiny než půjdeme čekat řadu na bruslení. Tak jsem fotila kde jakou blbost. :D







Chvilku jsme se kolem procházely a pak byl konečně čas na Ice Skating! Byla jsme nadšena jako malé dítě na Vánoce. Měla jsme obavy, že jsme už zapomněla jak se bruslí, ale v té chvíli co jsem stoupla na led a udělala jedno nejisté kolečko, bylo to zase jako kdybych byla menší a bruslila minulou sobotu v Brodě na Zimáku.

A řeknu vám, že to byl ten nejlepší zážitek vůbec! K tomu živá hudba, všude vánoční světýlka, z dálky jste cítily vůni španělských churros (něco jako smažené koblihy, ale ve tvaru tyčinek, viz. fotka) k tomu svařené víno. Vánoce na vás ne dýchaly, ale přímo řvaly! :D

Bohužel se tam nemohlo fotit, tak jsme udělaly jedno ''tajné'' selfí a pak se nechaly vyfotit od fotografa a fotku si koupily. 😉

visitlondon.com/things-to-do/event/8696953-winter-wonderland-in-hyde-park



Lisa, Sabrina, Steffi, Megan a mě jste snad poznali :D

















Po bruslení jsem měli další hodinu čas. Takže jsme před Ice kingdom prošmejdily Wonderland křížem krážem. 

Ice kingdom byl něco jako velký nafukovací stan, co zepředu vypadal jako ledový hrad a vevnitř bylo udržovaných ''příjemných'' -8 stupňů, aby tam ta všechna nádhera vydržela pohromadě. :) 
Jestli někdy budete mít možnost navštívit Wonderland, vyprdněte se na tu hroznou cenu a jděte se tam podívat. Stojí to za to! :) Hlavně ta ledová skluzavka na konci! ;) (Jenom si nezapomeňte teplé oblečení, je to pravdu šok! :D )










Anička na skluzavce :D 



Úplně nakonec jsme se už jenom vydaly na vlak a ještě prošly park tou nejkratší cestou.





Jednoduše řečeno, byl to náročný ale perfektní den! A jsem moc ráda, že jsme to podnikly! :)

Doufám, že se na mě nezlobíte a nový článek vás potěšil! :)

Mějte se krásně! :)
Anna

You Might Also Like

1 komentářů

MY AWESOME READERS