London - King's Cross & Tower Bridge & Sky Garden & Christmas markets

9.12.15

V neděli jsem opět navštívila Londýn!😊. 
Momentálně všechny výlety plánujeme s Lisou (Aupair z Německa). Ona je vážně dobrá ve vytvoření plánů, takže jsme si spolu v pátek zašly na oběd a probraly kam teda přesně chceme jít, kdy jedou vlaky, jak dlouho nám co bude trvat, aby jsme byly ve správný čas na rezervaci Sky garden 😊.

Do Londýna jsme vyrazily až v 1 hodinu a já si konečně vyřídila kartičku, kde dostávám slevy na jízdenky. Zaplatíte 30 liber a máte to na rok s tím, že vlastně dostanete na každou jízdenku 1/3 slevu. Za šest cest do Londýna mám kartičku za placenou 😄.

První jsme navštívily vánoční strom vyrobený z Disney plyšových hraček, kde taky hrál malý soubor dětí na housle a jiné nástroje vánoční koledy. Úplně dokonalá vánoční atmosféra.
A taky ten strom "vypouštěl" sníh! 🎄


(Já, Veronika, Lisa a Sabrina)



Hned další zastávka byla nádraží King's Cross, kde jsme se chtěly vyfotit s tím vozíkem, bohužel tam byla řada tak na 2 hodiny, že by jsme pak nestihly naše rezervace, takže jsme si to vyfotily a dohodly se, že si pro fotku zajedeme jindy. 

Já a můj zlomený kotník! :D

Ještě jsme nakoukly do obchodu Harry Potter na směšně drahé věci, které bych všechny moc chtěla. 😁😄



Harry Potter
Albus Dumbledore
Voldemord
Protože jsme měly ještě hodinu čas před Sky Garden, zajely jsme víc do centra a podívaly se na Tower Bridge a hned potom jako už tradičně, našly kavárnu NERO nejblíž ke Sky garden. 





A konečně to, na co jsem se těšila od chvíle, co jsme to bookly. Podle mě nejkrásnější výhled na Londýn a to ze Sky Garden.








Když jsme se vrátily dolů, tak už jenom zbývalo navštívit Vánoční trhy. 















Šly jsme podél řeky, až k Big Ben, kde už jsme jenom nasedly na metro a potom na vlak domů. 



Byla jsem nakonec moc ráda, že jsem si od rodičů vyptala auto. Protože po celodenním chození nás opravdu bolely nohy. Rozvezla jsme holky domu a když jsem dojela k sobě, všichni už spali. Takže jsme se vyploužila nahoru do svého pokoje a jak se říká, tak padla za vlast. 😁

Mějte se krásně. 
Anna

You Might Also Like

2 komentářů

  1. nooooooo konečně!!!!! bylo na čase :)
    dík za článek, ráda prokrastinuju u podobných věcí :D aneb za 15 hodin první zápočet z filosofie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě to baví! :D
      Přeju hodně štěstí!!! <3

      Vymazat

MY AWESOME READERS