What happened?

11.3.16

Ano! Opravdu je tu nový článek! :) Nemůžu uvěřit, že jsou to skoro tři měsíce, co jsem napsala poslední. Vůbec mi to tak nepřijde, čas neskutečně letí. :)

Letí to jako blázen! Dneska je to totiž přesně 8 měsíců, co jsem nasedla na letadlo a rozhodla se začít žít tak, jak jsem chtěla, tak jak už jsem to měla dlouho vysněné :) 

Protože se toho za tu dobu stalo víc, asi nebudu o všem psát. Ale do tohoto jednoho článku dám jenom fotky, ať se můžete podívat a od tohoto článku se taky zas budu snažit přispívat pravidelně a možná postupně trochu víc přiblížit to, co se za ty dva-tři měsíce stalo a možná i osvětlím, proč nemám čas :)


VÁNOCE 2015




















Poslední den s Verčou 



Trénink lyžování 









Gravity trampoline park - Maidstone





Natural history museum a Technical museum










Výlet do okolí mého města











První a poslední sníh







Tower of London

















Hampton Court Palace  

























Návštěva ČR

























Ashford





Bromley




Happy birthday to me! :)





Fotky z procházek s Finnem 






















You Might Also Like

3 komentářů

MY AWESOME READERS