Easter holiday started + Bluewater

24.3.16

Dny jsou teď trochu náročnější, protože děti mají velikonoční prázdniny (4 týdny! :'( :D ), což znamená že je mám pořád doma :)





Nicméně jeden týden z toho, jede moje rodina na dovolenou, takže si užiju volna, na které se neskutečně těším! :)

Minulou sobotu, jsme byly s Lisou v Bluewater (velké nákupní centrum, o kterém jsem se už dříve zmiňovala). Poprvé jsem tam jela jako spolujezdec. Lisa řídí moc dobře, takže žádné obavy! :)

Byl to skvělý celodenní výlet! :) A opravdu celodenní! Odjely jsme v 10 a vrátily se domů v 8 večer ! :D Bylo to super! Moc si spolu rozumíme, takže nemáme problém trávit celý den spolu a už vůbec né ten nakupovací, kdy se člověk časem začne nudit :D To se nám ale nestalo. prvně jsme prolezly první patro obchodního centra a když říkám prolezly, tak opravdu důkladně, v každém obchodě jsme byly aspoň hodinu a zkoušely všechno možné, i to co jsme předem věděly že si nekoupíme :D Kolem 3 hodiny jsme si tam daly oběd, který byl přímo luxusní a pak se vrhly na další nákupy.




Ve výsledku jsme vlastně nic pořádně nekoupily, nebo aspoň ne ty impulzivní nákupy, kterých se pak lituje. (samoplacák! :D ). Já jsem si koupila jenom to, co jsem měla v plánu už pravdu dlouhou dobu a šetřila jsem si na to pěníze, a to iPod a Kiehl's olejíčky, z kterých jsem přímo nadšená! :)



Ale o tom zase někdy jindy, až je budu používat déle a budu mít nějakou tu konstruktivní kritiku. :) 
Co ale můžu říct je, že z nového iPodu jsem přímo nadšená a už tu věcičku prakticky nedávám z ruky.

Mějte se krásně ;)
Anna



You Might Also Like

2 komentářů

  1. 4 týdny prázdniny bych z děcek zešílela D: ty moje mají 2 týdny a už teď mě z nich šedivý vlasy :D naštěstí byli minulý týden na 2 dny u babičky a tento týden chodí do kids club, takže si užívám klidu :D

    http://lifewithpetra-blog.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky už šílím :D Ale přežila jsem s nimi 8 týdnů letních prázdnin tak už to mám nějak zmáklé :D Tak to se máš! :) Ale už jenom tři dny a je to! Ve čtvrtek se vrací do školy!

      Vymazat

MY AWESOME READERS