Hastings

16.5.16

Minulou neděli jsem byla v Hastings. Bylo nás tam pět. Opět všechny holky Němky a já. Už je to asi zvykem :D

Hastings je krásné přímořské město, které se nachází ve východním Sussexu. 
S holkama jsme tam ležely dost dlouhou dobu na pláži. (já jsem si mega moc spálila nohy, protože mě nedošlo, že bych si je měla namazat :D namazala jsem si jenom ruce :D ).
Taky jsem já a Lisa zkusily vodu, ale dostala jsem tam nohu jenom po kotník, protože moře bylo neskutečně studené! :)

Také jsme navštívily zříceninu místního hradu a šly se projít na molo.
Byl to takový ten ideální den, kdy máte pocit, že jste na dovolené a život je super lehký, pohodový a optimistický! :D
No podívejte se sami, jak krásně tam bylo! :)

















See you soon! :)
Anna

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ty jako byla u nás v Brightonu a ani ses neozvala? :D Ne sranda .. Já jen že čtu pravidelně tvůj blog a bydlím právě v Brightonu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nebyla :D Navštívily jsme jenom Hastings, ale do Brightonu se chystáme! ;)
    Jéé! to potěší! Je super vědět, že ty moje žvásty někoho baví! :)

    OdpovědětVymazat

MY AWESOME READERS