Bath & Stonehenge

12.5.16

Dlouhý příběh - krátký.

Tento výlet byl naplánovaný už delší dobu. Lisa se mi zmínila o Bus tour (jak to pak nazvala rodiny v česku, prostě Výlet autobusem :D ) co našla na internetu, že mají dobré recenze a že by na nějakou chtěla! A co já? Samozřejmě jsem se hned zeptala jestli může jet s ní a tak jsem se dostala do města Bath a viděla ty slavné velké kameny! 

Vstávala jsem v 5 hodin, protože už na osm jsme musely být v Londýně. Nakonec jsme vše zvládly a o půl 9 už jsme seděly v autobuse.



První na řade byl Bath (vzdálený skoro 3 hodiny cesty), nádherné lázeňské město a také jediné lázeňské město v Anglii. Jestli vás něco zajímá o historii určitě najdete něco zajímavějšího a chytřejšího na Google, než kdybych se vám já snažila něco říct.








,






Co vám ale můžu říct já je to, že jsem si tam koupila ten nejlepší pravý Fudge cake na světě, který se tam vyráběl přímo před námi! L-A-H-O-D-A!



Nicméně jsem z toho města byla nadšená! Počasí se drželo až do chvíle kdy jsme odjížděly. To se rozpršelo a bohužel už nepřestalo.


Přesunout se k Stonehenge trvalo skoro dvě hodiny a když jsme tam dorazily počasí bylo snad ještě horší. K dešti se přidal ledový šlehavý vítr. Takže nebyla šance se před deštěm schovat. A jak jste si určitě všimli, když vidíte na internetu fotky těch kamenů široko daleko nic není. Prostě velké pole kde se ten déšť, vítr a všechno ještě zintenzivnili. 

Všichni angličané kolem mě říkali na co jedu do Stonehenge, že jsou to jenom šutry a že je to nuda. Měli PRAVDU! :D Ale jde o ten pocit že jsem tam byla :D
Taky mé první myšlenky byly: Není to nějaké malé!?
No prostě ty šutry na obrázcích vypadají mnohem větší! To ale nemění nic na tom, že je obdivuhodné jak to tam tehdy dostali! :D


Možná to nevypadá, ale vážně hodně pršelo a fakt jsem myslela že tam zmrznu! :D 






Celé promrzlé, mokré až na kost a unavené jsme večer kolem 7 hodiny přijely do Londýn a a čekala nás ještě cesta domů.

Přes všechno to počasí to byl skvělý výlet! A jsem moc ráda že jsme jely. Bath by mi nevadilo vidět znova.

Mějte se krásně!
Anna


You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS