Royal Tunbridge Wells

29.9.15

13. 9. jsem se s Verčou vydala do blízkého města Royal Tunbridge Wells. Je to nádherné město s malými uličkami a obchůdky. Některé uličky připomínají trochu lázeňské města s kolonádami.




Vyšlo nám nádherné počasí, tak jsme se jenom tak procházely po městě a chodily do obchůdků.

Taky jsme samozřejmě skončili v nákupním centru. :D Ale statečně jsem si nic nekoupila. :D (I když tuto sobotu jsem zase utratila skoro celou výplatu :D )
Brala jsem svoje MINI, protože mám skvělé HP, kteří mě s ním dovolí drandit všude možně. :D Škoda, že jenom to palivo je tak drahé, jinak bych jezdila víc. :D


Miluju po pracovním týdnu, jenom takto vypnout, procházet se a s ničím se nestresovat.

Věřte tomu, že je to třeba. :D Už vždycky v pondělí a v úterý plánuju, kam pojedu o víkendu, je to takový záchytný bod. :) :D


Určitě jsem v Tunbridge Wells nebyla naposledy. Možná se tam dokonce vydám tento víkend. :)



Tak tady máte pár fotek a mějte se krásně! :)

Anna














You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS