How we've survived holiday + Easter

11.5.16

Zdá se to nemožné, ale měsíční prázdniny jsem přežila a děti jsou zase ve škole. Ale ještě více nepředstavitelné je to, že za dva týdny mají další týdenní prázdniny! Oni jsou vážně víc doma než ve škole! :)

O prázdninách jsem se snažila být s dětmi co nejvíc venku. Jinak se začnou doma nudit a jak to říct slušně :D No, začnou být nesnesitelní :D Většinu času jsme trávili v parku, nebo na různých hřištích po městě. Naštěstí nám přálo počasí! :)

Moc mě mrzí, že sem nemůžu dávat fotky dětí, protože jich máme plno skvělých, ale nedá se nic dělat :) Tak aspoň pár fotek z okolí  a mě a samozřejmě Finna! :D :D 













Moje malá kadeřnice!





Taky jsem v Anglii prožila Velikonoce. A abych řekla pravdu, bylo to zvláštní, velikonočně jsem se vůbec necítila a na Bílou sobotu jsem měla babysitting. Nicméně neděli jsme strávili u známých mé rodiny, kde jsme měli slavnostní oběd (čtěte jako vegetariánské hamburgry :D ) a potom jsme schovávali vajíčka po domě, a vytvářeli dětem mapu s hádankami, podle kterých je pak hledaly. Což se mě moc líbilo! Nakonec se celý večer trochu zvrhl, když dospělí začali víc pít, ale byla sranda a to je hlavní.

Na Velikonoční pondělí už jsem byla doma sama, protože moje rodina odjížděla na dovolenou. Na jednu stranu, pondělí bez šlaháčů bylo zvláštní, na druhou super pohodové! Protože abych byla upřímná, tuhle tradici bych klidně vynechala! Nezabíjejte mě za to! :D 



Nedělní snídaně :)



Omlouvám se za svůj opuchlý obličej, ale když mě někdo probudí v 7 ráno, lepší to nebude! :D 
Toto ráno byla malá super vtipná. Abych vás uvedla do situace děti věří, že tyto čokolády donese ráno opravdu nějaký králík/zajíc, kdo ví :D HM mě říkala, že normálně by čkolády byly venku za oknem, ale protože pršelo, musela to dát dovnitř. 
A malá to nedokázala pochopit a celý den filozofovala, jak se ten zajíc asi dostal dovnitř! :D 





Ano, tím schovali jsme vajíčka, jsem opravdu myslela, že jsme je jenom tak různě pokládaly po místnosti! :D

Asi předposlední den prázdnin (přesně nevím) jsem využila k tomu, abych děcka vzala na výlet do asi 20 minut vzdálených zahrad jednoho zámku. Oni to tam milují a já jsem aspoň zabila den! :D Ano, někdy prostě jako aupair žijete jen ze dne na den a přepočítáváním toho, kolik hodin ještě musíte vyplnit nějakými aktivitami.




Nakonec byl stejnak největší zážitek krmení slepic! :D





Zaječí nora kam se podíváš! 










To je pro dnešek všechno! 
Moc se omlouvám, že blog tak flákám, vážně se snažím! :D :D 


Mějte se krásně!
Anna

You Might Also Like

0 komentářů

MY AWESOME READERS